Gött mos

Jag har en ny bästis på pizzerian nu. Den nya ägaren.
Igår när jag köpte pizza fick jag nog sådär 2 deciliter bea, och dessutom en glass på köpet. Man tackar.
Så nu har jag ätit pizzarester med bea till lunch. Eller snarare bea-sås med pizza. På slutet åt jag den med sked.
(Ja, jag undrar också varför jag inte är tjock)
Jobbet går iaf strålande, och för en gångs skull vaknade jag pigg imorse fast klockan var 5.45.
Så jag slog på stort och sminkade mig och var ovanligt fixad @ work. Tanterna kände nog knappt igen mig.
Nu ska jag ut och springa. Vet inte hur taktiskt det var av mig att äta innan, men jag är ju inte så van vid den här så kallade träningen så jag lär mig väl så småningom. Dessutom får jag håll efter 10 meter ändå, med eller utan mat i magen så det spelar nog inte sån jävla stor roll ändå.

Nä, springa, duscha, middag(a), mysa. Det är resterande planer för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0