Fel fel fel

Nyss tänkte jag sprätta en cider för att liva upp stämmningen eftersom jag börjar bli fasligt osugen på fest och helst skulle vilja spendera kvällen på soffan.. Men i samma stund jag tog den ur kylen kom jag på att jag ska ju för fasiken köra in mig själv till stan sen. Och sist jag kollade fick man inte köra bil när man druckit alkohol, så jag får väl vänta några timmar på att få sätta igång. Hade varit lite roligt om jag hällt i mig den innan jag kom på att jag ska köra bil.. Vad hade jag gjort då liksom, haft fest för mig själv här hemma hela kvällen? Haha. Rolig tanke.
Tror jag ska sätta igång med fixandet nu så kanske jag kan skrälla och vara klar i tid för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0