S-u-c-k

Är man sjuk ska man fan inte hålla i en föreläsning.
Det gjorde en tant för oss idag. Hon hostade och var hes.
Nu ligger benice och mår dåligt, halsen är uppsvälld och gör ont,
jag känner febern komma smygandes och jag känner mig smått död.
Det är ju så fint att mina lymfar sväller upp så fort jag får ont i halsen också,
väldigt diskret och sådär. Ser inte alls ut som jag svalt en ballong eller så.
Jag som skulle på filmkväll i aulan ikväll. Man skulle bli bjuden på både pocorn, chips och läsk.
Och här ligger jag, utan något av det och tycker fruktansvärt synd om mig själv.
Imorgon är det avslutningssittningen, den missar jag inte för något i världen.
Jag har varit sjukare och ute på kalas så det är inget någon behöver oroa sig över. Jag är hård.
Så jag ska försöka ta mig till ica och köpa glass. Både bra för halsen och själen.
Sen blir det honungsvatten, KanJang och TREO.. (intern humor)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, treon får du INTE glömma! Skit i resten, treon gör susen!

2009-01-29 @ 20:32:43
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0