Trööööött

Bad hairday personifierad.

När ska denna kroniska trötthet försvinna och ge sig på någon annan egentligen?
Det kan fan inte vara normalt det här.

Fixat id-kort till NUS idag. Lite coolt att ha ett sånt faktiskt.
Men om man säger såhär så kommer jag nog ha "tappat bort" kortet till nästa praktikperiod T2 och
gå och fixa ett nytt då. Inget kort jag skulle ha med i cvt om man säger så..

Jag har massa jag borde göra nu, men så jävla osugen på att över huvudtaget resa mig ur sängen igen.
Borde diska, köpa tvättmedel och mjölk, städa (fattar inte vem som stökar till i mitt mansion hela tiden?) och så småningom även laga mat.
Käkade pastasallad på skolan, men det är ju inget man klarar sig på speciellt länge.

Frågan är ju bara om man ska börja med en powernap på några timmar eller om jag ska masa mig iväg på ICA och sen diska så jag har det gjort.. Oddsen för att jag verkligen kliver ur sängen något mer i dag om jag lägger mig och sover nu känns ju inte så troliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0