Sovtime

Jag har varit vaken många timmar nu. Ögonen svider och stänger sig själva.
Så det är väl dags att ge upp för dagen så att säga. Karln ligger redan i sängen och väntar på mig,
så det finns ingen vettig anledning till att sitta kvar här.
Har massa att göra imorgon så det blir tidig upp då igen. Lite svårare dock att verkligen ta sig ur sängen när det inte finns något riktigt måste. Men ett försök kan jag ju iaf göra.
Och på fredag bär det av. Inte pepp.
Nä, nu ska sminket och kläderna av. Ska bli intressant att se hur bra sminket går bort eftersom jag har vattenfast eyeliner för första gången idag och en ny vattenfast mascara. Har suttit som berg hela dagen iaf, ser exakt lika ut som det gjorde imorse, och det är fan bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0