Slackertakterna sitter i

Sjukt så lat jag varit idag. Legat i sängen non stop förutom när jag lagade mat vilket tog sådär 15 minuter.
Men man måste ju få passa på att vara lite slacker, jag ska ju bli en seriös studerande så småningom.
Observera så småningom.

Fast nu ska jag göra ett ryck, om än väldigt litet ryck och förflytta mig till köket för att diska.
Och blanda ordning lite dipp inför min myskväll med mig själv.
Ovant att inte ens ha Nisse att umgås med faktiskt, och denna nya ensamhet har resulterat i att jag pratar högt för mig själv en hel del. Inte allt för normalt kan jag väl erkänna, men å andra sidan har jag aldrig påstått mig vara det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0