Sjuk tjej

Lag  benice är sjuk. Verkligen jätteroligt.
Sittningen igår kväll var väldigt lajbans ända tills jag fick feber, mådde skit och gick hem.. I strumpor.
Det var ju livsfarligt att gå i 9cm klackar, så för att inte avsluta kvällen på akuten med brutna ben så tog jag skorna under armen. Det var sjukt kallt, men jag kom ju hem utan varken blåmärken eller frakturer, så det var ju huvudsaken.
Dock kan mina fötter ha fått någon lindrig form av köldskada av promenaden.
Det liksom pirrar konstigt i dom, lite sådär som det känns när man varit bortdomnad och känseln börjar komma tillbaka, och jag kan inte känna om dom är varma eller kalla utan att känna med handen.
Jag hoppas att detta är något övergående, vore ju tokigt om jag förstört fötterna bara för att jag är dum nog att tro att det ska gå med monsterklackar när jag knappt tar mig till och från skolan i sneakers.

Nu ska jag ställa mig i duschen. Helst skulle jag vilja ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig själv,.
Men jag måste ta mig en promenad till apoteket och köpa nässpray och hämta ut mina böcker som ligger i ett paket på posten nu. Tror även jag ska göra ett besök på ica och införskaffa nåt gott till ikväll.
Sen tror jag det blir pizza till middag, väldigt oekonomiskt men jag är så sjukt sugen så jag håller på att avlida.
Och man måste ju passa på att trycka lite goda saker innan smaklökarna också blir förkylda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0