Pengarna sprutar var det ja..

Nu har jag storhandlat!
Eller det kändes som det iaf.
Nu har jag både potatismos, korv, pasta, såser, pyttipanna, nudlar och pålägg.
Lyxade till det ordentligt och köpte kalkon och ishavsröra som jag sitter och trycker i mig nu. På macka alltså.
Så sjukt gott att äta nåt annat än pasta för en gångs skull. Orgasm med andra ord.
Och till middag ska jag äta pyttipanna. Jag längtar redan..

Har även spenderat femhundra pengar på biljetter hem också.
Är ledig 11-17 mars så jag tar mig en tripp hem då. Då ska jag pussas med prinsessan, åka fyrhjuling med Bj och äta mammas mat.
Känns som om jag bott här upp i en månad eller nåt redan, känns väldigt konstigt att det bara är en och en halv vecka.
Men jag trivs tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0