Less jag bliiir

Det blev ingen pizza. Dom hade tydligen inte sånna? Eller så missade jag hela pizzalistan, who knows.
Så det blev kebab och pommes. Och fy fan vad o-gott det var. Inte äckligt alltså, men o-gott.
Pommesena var kryddade med chili och inte pommeskrydda, kebaben var sjukt seg på vissa ställen och
de grönsakerna man fick med bestod av någon sorts råkostsallad. Inte pizzasallad alltså, förmodligen skulle det nog föreställda det, men det var mest morötter och några bitar vitkål, men utan olja, krydda och vinäger.
Istället hade dom hällt på vitlökssåsen på den, och allt var en enda kladdig gröt.
INTE OKEJ.
Jag måste äta pizza snart. Med tetra-bea. Jag saknar pizzahuset hemma, satans så goda pizzor dom har där.
Men eftersom jag är fast här i åtminstone tre år till så måste jag hitta nåt bra pizzahak här i Umeå också.
Malin, tips?

Nu ska jag trycka i mig chips och fanta framför körslaget.
Imorgon ska jag tvätta och städa. Inte det roligaste man kan sysselsätta sig med, men ganska nödvändigt.
Kanske även blir en sväng förbi på Pg eftersom Lotta flyttar in imorgon.
Måste ju kolla in mitt framtida andra hem : ) Känns som jag kommer spendera en del tid där framöver..

Kommentarer
Postat av: Malin

Nedanför mig har vi ju Ali Baba ;) sen på Berghem finns Berghems pizzeria, dom har helt ok! Sen nere på stan, vid bågenhuset, Happy Burger - sjukt goda! =D

2009-02-01 @ 13:07:18
URL: http://malinlindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0