KUL

Sjukt effektiv tjej!
Och sjukt fattig tjej efter diverse inköp på stan.
Tv-data-kabel, nätverkskabel, täckbyxor, ögonbrynspenna, kondomer, klänning, p-piller, morotsolja, 
nässpray och El maco chicken.
Hade jag ju verkligen råd med.. Men det var ju faktiskt nödvändiga saker. Klänningens nödvändighet kan ju kanske diskuteras, men den var så fin, och jag ägde faktiskt inget lila plagg innan, så det var ett befogat inköp.
Och dessutom kommer jag väl leka en del fest framöver, och även om jag anser att baggyjeans och linne är en utmärkt partyutstyrsel så kanske det inte passar sig alla gånger. Befogat, som sagt.
Och sladdarna behövdes ju för framtida överlevnad. Och ögonbrynspennan. Även den för överlevnaden.
Och p-pillerna. Också bra för överlevnaden. Och kondomerna. Morotsoljan vet jag inte vad jag ska klassa den som, den var ju varken speciellt nödvändig, behövs inte för att överleva.. Dock väldigt bra att ha om det blir en akut planerad fest och man är blek som en isbjörn. (Även fast dom har svart skinn där under allt det vita. Trodde man inte att jag hade koll på för övrigt)
Så det var en jäklarns tur att mormor sponsrade min flytt med femhundra kronor.
Inte för att det räckte till allt det där, men hade jag inte haft dom hade jag fan varit helt pank nu.
Kul det ska bli att lägga pengar på massa saker på IKEA på fredag också. Och kul att betala för maten själv.
Kul att vara vuxen. Jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0