JAAARÅÅ

Miiiiiih.
Äntligen fick jag igång internet. Sitter här och hoppar upp och ner och ger ifrån mig konstiga ljud,
så galet glad att jag äntligen kan ha kontakt med omvärlden. Det har inte varit kul att vara utan internet sen i fredags!
Och jag har så mycket jag vill berätta, så många bloggar att läsa ikapp, och så mycket dösurfande att ta igen..
Men jag har inte tid med det nu, vilket på riktigt gör ont i själen.
Jag måste gå och handla, ta ut pengar, ställa mig i duschen, möjligtvis hälla i mig en cider och sedan traska iväg i den ständiga motvinden till NH för en kväll med klassen + faddrarna.
Men imorgon när jag kommer hem från skolan ska jag och datorn dejta. Hela eftermiddagen.. På ett sexuellt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0