Ibland blir man lite less

Även fast jag hade sovmorgon imorse är jag lika trött för det.
Måste vara nåt kroniskt jag drabbats av.
Men det var en kort dag så jag höll mig vaken åtminstone.
Hade intervju med ssk som var hyfsat intressant, och sedan diskussion i basgrupperna.
Inte så ansträngande med andra ord.
Efter skolan var det dags för det fruktade tuberkulintestet.
Sticket gjorde inte alls ont, men när hon sprutade in skiten sved det som satan.
Nu känns armen som om den väger några ton. Tung och seg.
Vet inte varför men jag tycker alltid att armen blir lite konstig när den fått något insprutat i sig.

Efter skolan var jag, Lotta och Malin ner på stan och käkade på Max och kikade i lite affärer.
Sen handlade jag på systemet, trodde jag.. Ända tills Malin la en av mina påsar på sidan så dom inte skulle bli klämda under all cider, då ville dom se hennes leg också..
Och då var det kind of kört kan man väl säga. Eftersom hon är 90a trodde dom att jag köpte ut till henne.
Så jag fick göra återköp och gå därifrån utan alkohol. Bara för att hon höll i en påse lix!!
Det räknades tydligen som om hon skulle ha drickan.
Gah, då blir man lite less. Speciellt eftersom det var mitt enda ärende på stan.
Men jag får göra ett återbesök imorgon eller på torsdag.. Drygt som fan

Ikväll står det Singstar på nollningsschemat.
Men jag är galet trött så jag vet inte riktigt om jag ska dit eller inte.
Har aldrig varit något större fan av kareoke ändå så det känns inte så nödvändigt..
Känns som det är bättre att spara på krutet tills sittningen på fredag.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha, jag gjorde en vild gissning och skrev ditt namn i kombination med blogg.se och hamnade på just din blogg. flyt :P

2009-01-27 @ 16:21:10
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0