Gah

Jag vet inte om jag är så nöjd med läget för tillfället.
Hade jag behållt min reservplats för Uppsala hade jag varit antagen där nu.
Och den stora frågan är ju om jag inte hade velat det ändå?
Nu är det ju för sent i vilket fall som helst, men lite sur över det hela är jag allt.
Jag står fortfarande för att jag tycker att det är alldeles för mycket hybris över uppsala,
och att dom flesta åker dit bara för att alla andra gjort det.
Men å andra sidan kanske jag vill vara precis som alla andra och göra som alla andra..
Fast det blir säkert bra nu också, det tror jag ju faktiskt även om jag går runt och klagar och tycker livet är misär.
Men ändå.. Lite surt är det allt som sagt. Brukar ju inte vara det lättaste att komma in i Uppsala direkt.

Jaja.
Snart ska jag in till stan med bror. Vad jag ska göra där är lite oklart. Tanken var att jag skulle köpa tv idag,
men den jag skulle köpa var slut.. Men med lite kontakter får jag en bättre tv till samma pris, fast den kommer inte in i butiken förän imorgon. Så jag måste ändå in då också.
Men när jag ändå har duschat, sminkat mig och har anständiga kläder så vore det ju synd att kasta bort det på en hemmadag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0