...

Mitt tbc-vaccin har börjat leva livet under huden på mig.
Det är rött, svullet och hårt. Inte okej.
Fast det ska ju vara så här, det är ju meningen att det ska spricka och bli äckligt och lämna efter sig ett fett ärr.
Tur att det inte gör ont iaf. Det gjorde bara sprutan. Så nån måtta får det ju vara.

Nyss var jag på ica. Tänkte införskaffa mig chilinötter, men så hade dom inga.. Så jävla kasst.
Så det blev chips. Jag är less på chips. Eller nu ljög jag lite, jag kan nog inte tröttna på det.
Men chilinötter hade som sagt varit gott.

Den stora frågan för kvällen är om jag ska äta pizza eller inte.
Får ju trots allt 10% rabatt med mecenatkortet. Blir ju nästan gratis med lite naturarmatte.
Nu ska jag sova middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0