...

Alltså seriöst?
Det kan gå flera dagar, ibland veckor utan att det är något speciellt vettigt på tvn.
Men nu på söndag ska dom minsann passa på att visa min favoritfilm på tv3 samtidigt som det är Beck på fyran.
DET ÄR INTE OKEJ!
Min favoritfilm är alltså The Holiday, sån jävla mysfilm så man blir helt glad när man sett den.
Och Beckfilmen dom ska visa är en av dom nyaste, som jag faktiskt bara sett en gång än så länge.
Gaaah.

Idag ska jag försöka lägga mig tidigt. Äckligt trött.
Komiskt nog är det ändå inget bra på tv...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dödar du Malin också? Vi kan börja kalla henne för Magnus, eller Morgan! Jå Morgan var bra!

2009-01-28 @ 20:01:23
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0