...

Jag tänker vara tomte på sittningen på fredag.
Det passar väl bra in på "Hej jag har kommit fel"?
Iofs hade det varit roligare om det vore sommar nu, men just den detaljen är ju väldigt svårt att göra någonting åt.

Imorgon har jag sovmorgon, det är bra skit.
Tyvärr ska jag även gå och göra tuberkulintest också, det är inte så bra skit.
Jag hade tänkt gå dit på morgonen och be att få lite Emla, men sen googlade jag
och kikade hur det hela skulle gå till, och då stod det att man inte fick ha bedövning när man gjorde testet.
Så nu sitter jag här och är nervös och trycker i mig godis som tröst.
Eller så farligt är det kanske inte, jag gillar att överdriva har jag märkt på sistone.
Myta och överdriva, det är my thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0