...

Wiiie. Idag kom csn.
Och vips så hade man sådär 4500 mindre. Inte så wiiie.
Men det är ju bara roligt att lägga pengar på hyra, kurslitteratur och försäkringar. Jättekul.
Snart ska jag gå och handla mat också, pengarna bara rinner iväg. Nästan sprutar.
Ikväll är det pulkaåkning på schemat för nollningen, men det tror jag att jag skippar.
Har så jävla ont i halsen så jag ska vara hemma och dricka treo och äta halstabletter.
Och chips och dipp. Har hört att det ska vara speciellt bra för halsen. Eller ja, för själen åtminstone.
Nä, nu ska jag skriva matnota. De sista gångerna har jag varit på ica utan någon kom-i-håg-lapp,
vilket har slutat lika varje gång - Jag kommer inte hem med en enda sak som jag egentligen skulle ha.
Men thats life när man har guldfiskminne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0