Det går bra nu

Min granne har inte tillräckligt snabbt internet. Tar en evighet att ladda ner nånting.
Känns lite surt att vi har dubbelt så snabbt internet som dom, men att det inte riktigt vill fungera tillsammans med min lilla svarta så att säga.
Och fast jag smygsurfar trådlöst måste jag sitta i datarummet ändå, bara för att det var bäst signalstyrka här.
Men om sådär en evighet ska väl åtmintsone en av filmerna vara klar, så då blir det ryggläge i sängen.
Imorgon är planerna att köpa täckbyxor och en tv. Om jag bara har skjuss till stan.
X-trafik kan ju glömma att jag sponsrar dom med 24 kronor för att sitta på en äcklig buss som åker runt halva Sverige innan jag är framme. No thanks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0