Det går bra nu!

Idag var en sådan dag som jag hade massor att göra. En normal människa hade väl då klivit upp i en rimlig tid och tagit tag i allt som skulle göras. Men inte jag inte. Klockan ett rullade jag ur sängen.
Men sen var jag desto effektivare. Fast det är konstigt det där med packningen.. Fast jag har fyllt fyra flyttlådor nu så försvinner ändå inte kaoset. Det är saker överallt. Jag som hävdat att jag bara äger en säng och en bokhylla,
Hur kunde det bli såhär?

Imorgon ska jag iaf upp tidigt. Så riktigt alltså. Sådär runt åtta. Hutlöst! Mitt i natten nästan..
Men så går det när man har framförhållning som en invalid guldfisk och inte har fått fingrarna ur och beställa tid på HUM fast jag vetat om att jag skulle flytta nu ungefär en månad.
Så då får man helt enkelt ta den tid man får. Och självklart blev det klockan tio. Inte coolt.
Sen ska jag springa på stan. Försöka hitta täckbyxor eftersom jag flyttar till nordpolen nu, och ska även införskaffa ögonbrynspenna, nätverkskabel, såndär tv-data-kabel, tofflor och säkert nåt mer som jag glömt. Det är ju lite av en talang jag har..

Och från det ena till det andra tror jag att jag har nån vitaminbrist eller liknande. När mina naglar växer ut blir det liksom inte vitt längst ut på dom, utan samma färg som på resten av nageln.
Iofs gör ju inte det så mycket med tanke på att jag alltid har korta naglar nu, men det är ju sjukt fult så fort dom har växt nån milimeter. Tror jag ska göra ett besök på hälsokostbutiken imorgon och se om det finns nåt piller.
För det har jag ju verkligen råd med! Rik som jag är.

Nä. Sovdags big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0