...


Jag gjorde en hemsk upptäckt idag.. Jag är genomskinlig!
Okej att jag varit väl medveten om att jag inte är den brunaste människan i Sverige just nu,
men det här är fan katastrof. Hela min kropp är i någon intressant blå/vit-ton och det är ju
inte utan att man blir lite rädd när man kollar sig i spegeln.
Foundationen är ungefär fjorton nyanser för mörk, mina armar ser ut som likdelar i spökhuset
på Gröna Lund och om jag skulle lägga mig naken ute i snön skulle jag inte synas över huvudtaget.

Annars har jag inte mycket att tillägga för tillfället.




Kommentarer
Postat av: Kroken

skulle du inte lysa blått då i snön om du hade en blå vit nyans ? =)

2009-12-29 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0