Sleeten

Fast jag varit äckeltrött hela dagen har jag inte kunnat sova. Uvin is killing me.
Gör ju inte direkt ont eller så, men att vara kissnödig exakt hela tiden är ganska jobbigt faktiskt.
Verkar som om jag får göra mig ett nytt besök på hälsocentralen, det här funkar ju fan inte.

Ikväll kollar jag på film och myser i sängen. Tänkte ha bjudit över frugan på kaffe och kakor eftersom hon äntligen är tillbaka i krokarna, men hon cyklade till Sofie och Jon istället och jag orkade inte hänka. 
Jag är ju lite ur form idag om man säger så. För mycket vin och för lite sömn. Dålig kombination.
Så nu har jag tryckt i mig hela paketet med kakor alldeles själv. Det borde jag inte ha gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0