Skooola

Så har jag överlevt första skoldagen. Dock är jag mycket trött och sliten, men det beror nog inte så mycket på att jag haft en ansträngande skoldag, utan snarare att jag kollade på Hemsökta Hus till klockan två inatt.
Varför måste dom visa sånna bra program den tiden?
Sen var jag självklart skiträdd och kunde inte sova bara därför.

Eftersom jag bara haft en föreläsning än så länge, och som dessutom inte kändes så jätterelevant för kursen, så har jag inget att plugga och ska ta mig en promenad till ica och införskaffa mjölk, tomater och chips.
Sen ska jag laga pestopasta med tomater och resten av kvällen ska spenderas i sängen.
Eller jag ska spackla igen några hål jag har i väggen. Jag har världens största tub med spackel, dom hade slut på dom små på Classes. Nu är bara frågan hur man gör när man spacklar, kan inte vara så svårt va?
Tvätta bhar ska jag också.
Fan så upptagen jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0