Man kan ändra sig..

Okej, ny sinnesstämmning.
Jag kan inte sluta skratta åt mig själv.
Om det bara inte vore så att både min syster och mamma läser min blogg så skulle jag i detalj beskriva min sjuka kväll igår, det är så jävla komiskt alltihop. Men vissa saker vill man inte att familjen ska veta om.

Något jag däremot kan berätta är att jag nyss kom på att jag ramlade med cykeln när jag cyklade hem inatt.
Ner i ett dike.
Grejen var bara den att jag inte cyklade omkull, nej jag gick med cykeln, tippade åt sidan, fick cykeln över mig och låg där i diket en stund. Jag måste ha sett sjukt rolig ut, speciellt när jag inte kom upp igen.
Tur att det var mörkt och ingen såg.

Nu ska jag borsta tänderna och sen bär det av till flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0