Jag och min gula hest

Nu har jag avverkat höstens första kväll på Mariehem. Vägen dit var jääääättelång. Trodde aldrig jag skulle komma fram.
Tillbaka hem gick det väldigt fort eftersom jag cyklade rätt väg då. Men lite extra motion har ju ingen dött av, inte ens jag även om jag trodde jag var nära ett tag.
Och nu, en fet smörgås, världens godaste morotskaka (det slår till och med din mamma som du köper färdig på påse och låtsas som du bakat själv) och två koppar kaffe senare har jag en riktigt trasig mage men pigg och glad av koffeinet så nu är det bara att dyka ner i böckerna i några timmar. Förstår dock inte hur min mage kunde dö av lite kaffe helt plötsligt, har ju druckit det nästan varje dag i sju veckor på jobbet. Men tydligen fick den en chock efter min kaffe-detox dom tre senaste veckorna. Men den får fan vänja sig igen. Hur pluggar man utan kaffe?
Finns ju iofs koffeintabletter som veka människor kan ta, men som sagt, det är för veka människor.

Nu plugg alltså. Jag måste, måste, måste klara tentan imorgon.
Om jag så ska vara vaken hela natten.. Okej, nu tog jag kanske i.
Men skönt å klara den vore det allt. Så jag kan fokusera på nästa flummkurs istället. Hemtenta och grejer.
Sen blir det utomlands. Eller hur Sofie?

Tja sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0