Heeeemma

Tillbaka i Umeå. I ett jäävligt dammigt och stökigt rum. Men jävlar vad fint det kommer bli när jag fixat imorgon kväll !
Handlade upp halva ikea på 30 minuter idag, sjukt effektiv tjej.
Nu borde jag plugga, men jag måste få mysa ner mig i sängen en stund först. Med mitt nya laptopbord som kan vara det bästa köpet någonsin, fan så bekvämt!
Kl 19 ska jag infinna mig hos Sofie och Jon för fika. Jag kommer cykla vilse. Jag brukar bara åka buss dit.
Men i värsta fall får jag ta bussvägen då, den hittar jag ju tror jag. Men känns som om det är världens omväg.
Jaja, lite blandade känslor att vara tillbaka. Men helt fucked up känns det ju inte iaf.
Nya korregrannar har jag fått också. Större delen av utbytesstudenterna är boooorta. Och jag tackar ödmjukast.

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0