...

Nu har jag klickat hem en sprillans ny dator till mig själv. Som en present.
Den är fin och ska nog heta Bert, men jag är inte riktigt säker än.
Vi kommer nog bli utmärkta sambos han och jag.

Sitter i Igge och fördriver tiden med bloggar och Spotify.
Bea är hos sitt gudbarn och mamma jobbar. Men så småningom ska vi väl hämta tanten, jag ska ta mig en Little Mexican på McD och sen ska vi tillbaka till stugan och äta kräftor, Tackaarr.

För övrigt händer det ju inte mycket i mitt liv just nu.
Jag är trött mest hela tiden, har uvi varannan dag och börjar få sjuk ångest inför att börja skolan igen.
Eller inte över skolan direkt, men att åka tillbaka till kallhålet Umeå. Jag vill inte, vill inte, vill inte.

Nu ska jag vara handyman och montera ihop gräsklipparen.

Kommentarer
Postat av: s.

jag & jon har inte köpt någon infra till balkongen än, men om det är det som krävs för att du ska komma tillbaka till kallhållet så gör jag det! promise babe! ;P

2009-08-12 @ 18:58:12
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0