Det går bra nu

Det gick inte så bra med pluggandet. Först kom jag inte igång förän fyrtio minuter efter planerad tid, och sen så när jag väl var duktig och läste om epitelvävnad och cellmembran så somnade jag.. Och vaknade två timmar senare när det var dags att åka på jobbet och fixa med tidrapporten och sedan handla med mamma.
Så oväntat nog gick det ju inte så suveränt bra kan man väl säga. Så jag gör ett nytt försök imorgon. Ett seriöst försök!
Klockan 10 ska det sättas igång. Möjligen 11. Eller 12. Sen ska jag hinna hälsa på mormor också. Och packa.
Jag är en upptagen människa. Jag har inte tid med omtenta.
Fuck

Jag vill ha fredag kväll nu. Då ska jag ligga i sängen och dricka vin och störa mig på mina korridorsgrannar.
Alternativt ska jag dricka cola. Det känns lite tragiskt att dricka vin själv. Men störa mig på korregrannarna ska jag i vilket fall som helst! Och på lördag tror jag att jag ska springa runt på stan och shoppa upp min lön. Eller ligga hemma i sängen och beställa från hm.com. Känner jag mig själv rätt blir det det sistnämnda. Vem orkar egentligen gå i affärer när kläderna kan komma hem till dig? Minsta möjliga ansträngning. Möjligtvis ska jag ta min gula hest och cykla till iksu och lägga mig i grillen sådär en timme för att inte vara blekast i Umeå, men vi får se hur långt orken räcker.

Nu sängen!
(Alltså kommer jag nörda minst en timme till)
Natti

Kommentarer
Postat av: Fru

Hur går de med hurt-bulle Benny då? ;) Visst joinar du oss på iksu i höst!!?

2009-08-26 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0