Det är lite mycket nu

Jag har så jävla mycket att göra. Och när jag har det så har jag ju lätt för att bli lite apatisk av mig.
Därför har jag suttit vid datorn i två timmar nu. Istället för att plugga. Istället för att packa. Istället för att tvätta bh:ar. Istället för att montera fast nya cykellyset. Istället för att äta lunch. Istället för att åka till mormor. Istället för det mesta.
Istället är ett riktigt roligt ord när man sagt det några gånger.
Men nu jävlar ska jag vara effektiv. Jag tänkte packa nu. 30 minuter får det ta. Sen ska jag dejta anatomiboken i tre timmar tills mamma och Bj kommer från jobbet. Då ska vi äta smörgåstårta. Mormor hälsar jag på ikväll. Cykellyset får Lasse montera. Bh:arna tvättar jag imorgonkväll när jag kommer hem. Lunchen får bestå av chips idag.
Sådärja. Problem solved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0