Bara några klagomål

För pigg för att sova men för trött för att plugga. Vad fan gör man?
Det är olidligt varmt i mitt rum också. Öppnar jag fönstret kan jag ju räkna med mygginvasion.
Men har jag det stängt kommer jag inte kunna sova.
Jobbig situation kan man väl sammanfatta det hela som.
Tror dessutom att jag är lite hungrig till råga på allt.
Och sen är jag jävligt less också. Jävligt. Less.
Och nu pratar vi inte plugg och skola. Det är rena myset i jämförelse med allt annat fjant.
Hittade även schemat inför kommande kurs. Verkade vara mycket grupparbeten och skit.
När hade dom tänkt att jag skulle kunna åka utomlands då?
Och tro på fan att kursen är en stor jävla genussörja också. Jag. Hatar. Genus.
Jag skulle kunna fortsätta klagandet i flera A4or. Jag skulle kunna skriva en hel jävla bok
om hur less jag är just nu. Men det ska jag inte. Jag ska sova i den olidliga värmen istället.
Tack mamma för att du har gästrummet i pannrummet. Det är inte alls varmt här. Inte. Alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0