Alive and kicking

I'm alive!
Även om det var mycket tveksamt imorse när jag låg och grymtade i sängen och vägrade kliva upp.
O kom inte på jobbet förän halv tio, men det bjuder jag på.
Jag bjöd även på att han fick skjussa mig på cykel ner på stan så jag kunde ta bussen till Igge.
Jag var tydligen en bra cykelpassagerare. Men så har jag övat en hel del också.
Så nu är jag i Igge hos bror. Men han är ju och jobbar, så jag lodar (påhittat verb för Lodis) runt i hans alldeles förstora mjukisbyxor och är väldigt söndagssnygg, fast det bara är onsdag.
Trevlig kväll var det igår iaf. Fast jag vanligtvis inte gillar att gå på krogen. En liten detalj kan ju vara att jag inte har en aning om vilka gstartiser det var, så dom 140 kronorna jag la på inträde var ju en ganska onödig utgift,
men å andra sidan var det värt att få ha en sån där yrig utgång där Frida och jag mer är ute på äventyr än inne på krogen och studsa på dansgolvet. Fast jag hann med lite av det sistnämnda också, dock motvilligt.
Nu väntar jobb torsdag, fredag och lördag, sen är jag så jävla ledig som man kan bli.
Om man bortser från tentaplugget som jag ska ta tag i, men det är ju en sån där parentes som man inte riktigt orkar bry sig om än på ett bra tag. Gör inget idag som du kan göra imorgon.
Sist vill jag bara hylla fenomenet jeansleggings. Tack Gud för denna fina uppfinning.
Nu: Ryggläge på soffan tills mamma och Bea hämtar mig vid halv tre. Då ska jag hänga med mamma hos hennes sjuuukt snygga sjukgymnast och äta finmiddag på McD. Bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0