Tänk om blivit född med framförhållning!

Vad mycket enklare livet hade varit då.
Hade jag bara haft en gnutta självdiciplin hade mitt rum varit städat och fint nu
och jag hade kunnat spendera morgondagen i min säng.
Men nu är det inte så, utan jag ska roa mig med att städa och möbla imorgon.
Kul när man är sjuk. Och kul att det ser ut som jag har påssjukan varje gång jag får ont i halsen.
Mina lymfar gillar att svälla kan man säga.
Sjukt synd om mig just nu. Inte alltid så glamouröst att vara hemmafru som man kan tro faktiskt.
Nej, en dag som denna tycker jag mer synd om mig själv än vanligt..
Och det innebär rätt mycket det ska ni veta.

Presenter, blommor och pengar skickas till Hyttevägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0