Hemmafrun har varit duktig idag!

Ojoj. Fyra timmar tog det. Men nu är rummet skinande rent. Och möblat.
Och så jävla mysigt så jag bara vill ligga på sängen och aldrig gå ut därifrån typ.
Jag vet att jag lovade före och efterbilder.
Men efterbilden gör sig verkligen inte rättvisa. Det blev så ljust och konstigt och det ser inte alls så mysigt ut som det egentligen är, och då känns det inge roligt att lägga upp bild på det.
Och bilden före ska jag nog inte visa efter närmare eftertanke. Kaos kan man säga, även om jag inte insåg det förän efter jag städat klart. Kanske var så att mamma hade rätt ändå, men bara kanske.

Annars finns det inte mycket spännande att myta om.
Jag är ännu förkyldare (det känns som det inte heter så egentligen?), så jag lever på halstabletter, honungsvatten, alvedon, nässpray och strepsils. Så inom en vecka borde jag vara som en ny människa igen.

Nä gott folk. Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och vara nöjd med livet en stund.
(Även jag vet att jag kommer sitta kvar här säkert en timme till, men det lät ju bra iaf..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0