.

Ni vet den där tjänsten "Svar på allt" som 118100 har..
Tänk om det funnits när jag gick på gymnsaiet. Fatta många prov jag kunde fått mvg på då.
Inte för att det var speciellt tillåtet att sitta och smsa under proven,
men med tanke på att jag och vissa andra, ej nämnda läsare, ofta gjorde proven efter alla andra i ett
eget litet rum och utan en lärare så långt ögat kunde nå, så hade det funkat utmärkt.
Det är sånt här som gör mig bitter och ännu mer övertygad om att livet inte är rättvist samt att jag är född i uppförsbacke.

Förutom detta påfund så har dagen i övrigt varit bra.
Jag spenderade 20 minuter i solariumet på tools och sedan en timme i bastun.
Det var grymt skönt, ända tills jag höll på att svimma. Tur att jag inte gjorde det.
Så tråkigt att svimma i en het bastu själv, med låst dörr nere i en källare.
Tanken med solningen var iaf att få bort mina fula bikinilinjer.
Det är konstigt att jag kan vara så blek och att dom ändå syns. Jag är alltså i princip genomskinlig där bikinin suttit.
Dock resulterade inte solningen i en mirakulös jämn hudton, utan mest med en rosa rumpa och kanske en lite mindre vit benice, men ytterst lite. Känns som det kommer behövas ett antal besök till innan mission is completed.
Och det har jag inte råd med så ja, nödvändigt solande idag alltså.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig och göra ett tappert försök till att kliva upp före elva imorgon.
Det har nämligen framkommit vissa klagomål från en viss familjemedlem vid namn Irre som tycker jag sover bort dagarna. Och det har hon alldeles rätt i, och jag älskar det.
Men ja, jag får väl kanske göra ett litet uppehåll i mitt 12 timmars sovande tills tanten återgått till sitt arbete..
Som vanligt - Allt för husfriden.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0