.

Det finns bra sätt att börja en dag på, och det finns dåliga sätt att börja en dag på.
Idag började jag den mindre bra kan man väl säga. Lite trött?
Vaknar halv sju.
Vad fan är det som låter?
Mobilalarmet.
Vart fan är mobilen?
Under kudden.
Hur faaaan stänger man av skiten?
Varpå jag slänger den i golvet och den blir tyst och snäll.
Att min mobil överhuvudtaget visar livstecken är ett stort, men tacksamt mysterium.

Sedan spenderade jag chafför åt mamma som varit talang och spräckt handleden igår när hon skulle hoppa på en låda.
(Ni kan göra er en egen bild av händelseförloppet)
Hon skulle nämligen på jobbet och fixa med massa papper, som faktiskt jag fick fixa eftersom hon är ganska oförmögen att använda höger hand nu. Två jävla timmar fick jag sitta och skriva avtal och dona.
Herregud vilket tråkigt jobb människan har!
Så igår kväll spenderade jag tre timmar på akuten också med den lilla klanten. Rolig söndag och rolig måndag!

Men nåt som är roligt utan att vara ironisk är att mina skor jag beställde i torsdags kom idag.
Dom var söta, och verkligen värda 300 spänn. Som hittat.
Sen fick jag Cosmo idag också, och tidningsdagar är alltid bra dagar.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0