.

Jag har fått telefonarm.
Två timmars samtal med Frida och med telefonen i samma hand har resulterat i en rejäl bortdommning.
Det gör ont. Jag borde bli sjukskriven. Om man nu kan bli det som hemmafru?
Ett annat i-landsproblem är att jag har blivit så jävla torr.
På kroppen är det väl shit the same, men i ansiktet! Vet ni hur svårt, det vill säga omöjligt det är att sminka över en torrfläck? Det går inte. Den syns bara ännu mer.
Därför måste jag in till stan imorgon och köpa bodybutter på H&M.
Det blev ju inte riktigt någon tripp till stora staden idag eftersom det regnade.. Jag går inte ut när det regnar.
Nä istället blev det för ovanlighetens skull ryggläge på soffan och pizza.
Men imorgon blir det som sagt ett nytt försök om bara vädret tillåter.
Annars skulle det ju kunna tänkas att jag faktiskt måste ta tag i operation städa mitt rum, och det känns ju sådär upphetsande..
Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0