.

Eftersom jag varit så sjukt jävla duktig och jobbar 18 timmar i helgen så har jag tillåtit mig själv att vara ruskigt lat idag.
Iofs är jag lat rätt ofta, men idag kan man faktiskt tycka att jag förjänade det.
Och eftersom jag lyckats vända tillbaka dygnet genom att kliva upp klockan sex två dagar i rad nu så ska jag snart bege mig till sängen och låta bli med att sova bort hela morgondagen. 
Planerna för imorgon är nämligen att städa rummet så mamma låter mig bo kvar här typ, åka till stan och inhandla balsam och lotion, samt kanske besöka pappa som befinner sig på sjukhuset. (inget allvarligt)
Och ja, jag är lika tveksam som ni till att jag ska hinna med det där. Men det är ju tur att man känner sig själv.
Nä. Nu sängen. Med min coladrickande, tacosätande oranga man vid namn Nisse/Nasse/Nillie.
Skulle någon vilja bjuda med mig utomlands så är det helt okej, apporåpå ingenting sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0