.

Idag är en bra dag. Det är en så bra dag att jag inte ens mår dåligt över att jag ska infinna mig på jobbet 07.00 imorgon.
Jag ska alltså kliva upp strax före sex. Det är mitt i natten i min värld. Eftersom jag vanligtvis lägger mig runt ett och sover till ett.

Att det är en bra dag idag beror på fyra saker.
Den första bra saken är att Magnus har avlägsnat mina slitna toppar nu och även gett mig en frisyr.
Det var ju en väldig brist på en sådan innan.
Det andra braiga är att jag har ätit på mcD idag. Det var sjukt gott, och det berodde nog mest på att jag inte ätit där sedan någon gång på artonhundratalet, och då är det gott.
Den tredje bra saken är att mina kläder som jag beställt finns här hemma hos mig nu, och en väldigt djup kärlek har artat sig mellan mig och ett par av jeansen.
Jag skulle seriöst vilja flytta in i dom och aldrig mer ta av mig dom.. Alltså flytta in i dom som i att sova och duscha i dom och aldrig skiljas typ. Jag har hittat min livskamrat kan man säga.
Och det fjärde bra-a är att jag avslutade en bra dag med en pizza.
Det kan inte bli mer lyckat helt enkelt.

Och nu ska jag på mindre än åtta timmar hinna;
dricka cola, klippa naglarna, noppa ögonbrynen, sova, duscha och åka till jobbet.
PÅ ÅTTA TIMMAR. Måste bli något slags rekord om jag klarar det.


Kommentarer
Postat av: Alex

Benice, du måste höra av dig till mig och säga att du älskar mig? Ehe... eller åtminstone visa mig din nya frippa?

2008-09-08 @ 19:50:53
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0