.

Som ni flesta vet, eftersom jag tjatar om det i vartannat blogginlägg typ, är att jag anser mig själv vara född i uppförsbacke. Och tyvärr verkar det inte vara någon där uppe som tycker det skulle vara på sin plats att motarbeta min teori och kanske ge mig lite flyt någon gång ibland sådär. Icke.
Jag är säker på att det sitter någon, någonstans och bara skrattar åt mig och allt som jobbar emot mig.
Ja, för att komma till saken.
Igår loggade jag in på H&Ms sida och såg att mitt paket skulle leveras idag till utlämningsstället så jag kunde hämta ut det. Hipp hurra tänkte jag och gick och la mig nöjd och glad. (Dock kunde jag inte sova och passade även på att väcka Frida med sms, men det är en helt annan historia)
Så idag har jag ringt mamma sådär varannan kvart och frågat om hon fått något sms om att paketet kan hämtas ut, eftersom jag klickat för att jag ville ha sms-avi eftersom det går fortare.
Inget sms, så jag loggade in på sidan igen och såg mycket riktigt att paketet fanns på OKQ8.
Men så.. Uppförbacken.. Dom hade skickat brev-avi. Fast jag klart och tydligt tackat nej till att få en sådan skickad.
Så om jag har tur får jag avin imorgon, och är jag bara benice så får jag väl avin på måndag.
Skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0