.

Min vänsterlins och jag har en issue med varandra idag.
Den har ramlat ut två gånger, och hur många gånger jag sköljt ögat så är den skitig ändå.
Så nu har jag gett upp, se suddigt på ena ögat är bara roligt.
Typ som stelkrampssprutan.

På onsdag börjar mamma med cambridgekuren. Den ska hon hålla på med en månad tror hon.
Och om det blir som hon tror kommer jag alltså få laga mat och äta mat själv i en månad.
En månad! Jag som inte ens orkar göra lunch till mig själv om dagarna och lever på marmeladmackor istället.

Så utgången med detta lilla experiment (haha, jag fick googla och kolla stavningen, det var ett tag sedan naturarn gick natur märker jag) blir alltså att jag kommer äta pizza, thai. mcD och annan mat som helt enkelt någon annan gjort och därmed bli tjock och fattig. Stor risk att jag ska bli tjock tänker ni nu, men kunde jag gå upp 3,5 kilo på två veckor i Sunny, så kan jag gå upp i vikt under en månad hemma också.

Den andra alternativa utgången av det hela är att jag kommer leva på flingor och rostade mackor, och därmed bli..
sjukt less, på dåligt humör och typ få näringsbrist eller något sådant sexigt.
Men skulle jag få näringsbrist är ju de två stora frågorna - hur lång tid tar det? och skulle jag hamna på sjukhus då?
För blir jag inackorderad på sjukan så får jag ju färdiglagad mat där, i princip gratis.
Eller vad kostar det med sjukvård nu för tiden? Jag har inte varit i kontakt med systemet sen jag var 19 och det var gratis, och då var det ju som sagt gratis.
Tåls att tänkas på.
Men skulle jag sätta pengar skulle jag göra det på benice-köper-mat-och-blir-fattig-och-tjock-idén.

Nu ska jag fördriva tiden i sådär en halvtimme till, sen ska jag se singelmammorna på svt-play eftersom jag var för lat för att resa mig härifrån och placera mig i soffan när det visades på tv.
Och jag som skulle börja mitt nya liv idag och börja jogga på mornarna. Haha. Det var ju en fin tanke iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0