En helt ny vääärld..

Som i Alladdin ni vet. Jag och Benice jobbar just nu under press. Hon ska rita i min kalender och jag får äran att gästblogga. Just nu fungerar jag bättre under press. Benice sitter och pratar om att hennes bilder i huvudet inte riktigt vill komma ut genom pennan.
Nu är det scrubs, det blev ett kort gästbloggande. Men jag tror ni fått mersmak, och snart strömmar önskemålen in om mer gästbloggande från mig! Och benice faller för grupptrycket, och vips så är jag här igen. Alla barn lyckliga och glada.
/Din hemliga idol

Kommentarer
Postat av: Alex

jag tror kan verkligen höra den hemliga idolen säga det där. jag här rösten i mitt huvud. det är så uppenbart. du är inte hemlig för fem öre!

2008-09-24 @ 23:11:22
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

jag, som en representat av folket, kräver mer bloggande från min hemliga idol!

/den hemliga beundraren(alltså inte, betonar INTE, från den hemliga idolen)

2008-09-26 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0