benice tycker till om ..

.. min insats som arbetsledare.

Just nu är jag hos Frida. Hon målar. Jag tittar på och är sällskapsdam.
Gör det jag är bäst på med andra ord.
Trippen till Sundsvall blev kort, min pappa är lite konstig, men orkar inte gå in på närmare detaljer om det.
Fick med mig en bh, kofta och mascara hem iaf. Och lite godis från Jam Jam.
Och appropå koftan så fick jag köpa den i en storlek större än vanligt. Hur ska jag tolka det?

Att jag hamnade i Vij efter utflykten beror på att jag inte tog någon nyckel imorse när jag åkte,
och ingen svarade hemma när vi började närma oss Hudik, så min tanke var att mellanlanda hos Frida tills någon vänlig själ kunde komma och hämta mig och släppa in mig hemma igen.
Men sen kom nyheten att mamma och Lasse var i stugan och även tänkte stanna där tills imorgon, så nu är jag utelåst och fast i vildmarken. Men eftersom Frida är en snel hest så skjussar hon hem mig lagom till Bj slutar sådär vid 23 ikväll så han kan åka och låsa upp till mig då. Blev en lång mellanlandning alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0