.

Jag är inte bakis, jag är inte bakis !
Så jävla skönt.
Men så mådde jag som om jag blivit misshandlad förra helgen också, så nån rättvisa får det ju vara.
En trevlig kväll var det iaf. Jag och Alex lyckades hålla ihop hela kvällen, och tur var väl det.
Vi fick skydda varandra med våld från alla tafsande drägg som anföll oss.
Blev tyvärr ingen pizza efter Stadt, vi åkte hem istället. Efter att ha stått i kö i en halvtimme och blivit mosad och trampad på x antal gånger. Helt otroligt hur galna folk blir..
Jag ser fram emot när man kan gå ut utan jacka. Det där jävla kaoset förstör hela kvällen.
Hutlöst mycket betalt tog dom också. 120 spänn lix. För att få dansa till inspelade låtar. HUTLÖST.
Nu skulle det sitta fint med en pizza. Här blir det inte middag förns vid fem.
Jag behöver mat.
Även att O var ut igår. Han sa inte ens hej fast vi gick förbi varandra flera gånger. Jävla tönt.
Men lika bra var väl det. Skönt å få bekräftat att han inte är något att ha.
Och ja, jag är bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0