.

Idag är jag lodis.
Det ser ut som mitt hår varit i krig och som om jag druckit alkohol i tre dygn. Lite sliten sådär.
Fast i och för sig drack jag ett glas skumpa på släktmiddagen igår. Skulle kunna vara därför då.

Förutom att vara sliten och whitetrash idag har jag inte hunnit med så mycket.
Jag åt cocopops till frukost, smörjde armarna med buslotion för att inte vara så genomskinlig
och nu sitter jag här och äter flourtabletter.
Jag åt så mycket godis igår så jag är lite hypokondrisk idag och tror jag har arton hål i tänderna.

Återstående planer för dagen är att sluta vara whitetrash.
Det vill säga; duscha, raka benen, sminka mig, fixa håret och klä på mig något som inte är i sweatshirtmatrial..

Glad påsk och
Fullast vinner !

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej, du får inte använda bus och raka benen. Jag är blek och hårig, du måste stötta mig! Förresten måste jag fråga dig en saaaaak

2008-03-22 @ 17:07:06
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0