.

Idag vaknade jag med illamående och ont i magen.
Alltså har jag legat på soffan och tyckt extremt synd om mig själv hela dagen.
Ett tag var jag säker på att det hela var ett förstadie till vinterkräksjukan, men eftersom jag mår finfint nu
igen och har vräkt i mig fyra liter pocorn så gissar jag på att det inte var så allvarligt.
Vore ju ruskigt kasst att bli sjuk på påskhelgen med all mat, godis och alkohol som den innebär.
Så nu har jag lite plugg att ta tag i.. Hur omotiverad jag än är..
Men med lite tree days grace i lurarna ska väl även jag kunna hålla mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu fick du ett sms av mig om reeesan :D Och vad är förresten dian alkoholplaner inför helgen, som du pratar/skriver om?

2008-03-19 @ 15:15:57
URL: http://alexjakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0