.

Jag ångrade mig sådär trehundrafyrtioåttatusen gånger i morse att jag lovat gå ut med Fimpen.
Det regnade, snöade, blåste och mina skor tog in vatten som en gisten gammal eka. Inte coolt.
Och nu verkar det som om jag ska gå igenom samma procedur imorgon.
Det här måste ge bra karma, annars vet inte jag.
Annars kommer morgondagen bestå av kladdkaka till frukost eftersom jag gjorde en utsökt sådan idag,
och jag ska även försöka ta mig in till staden för att se om jag kan hitta någon söt tisha att ha på mig,
om det nu blir fest i helgen, eller nästa åtminstone.
Ska jag vara ärlig så är jag mest sugen på soffan, chips och alkoholfritt framför melodifestivalen på lördag,
men vi får väl se hur det utvecklar sig.

Nu ska jag äntligen bege mig till sängen. Jag har suttit och pluggat i två timmar nu.
Vet inte hur det gick till, men tid tog det.
Även att jag haft min pyjamas på mig hela dagen också, och är osminkad, så det är bara att hoppa i säng.
Eller ja, hoppa ska jag inte. Det håller inte min säng för. Den håller knappt för mig och Nissie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0