.

Jag har "råkat" dra bort ett nagelband. Dumt av mig. Blod och ont. Känns som hela nageln sitter löst. Inte coolt.
"Råkade" även kolla på ett avsnitt av Det Okända på Tv4+. Skulle jag inte ha gjort. Nu är jag rädd.

Sockerfria mentos är fruktansvärt äckliga kan jag även meddela. Smakar konstgjort.
Innehåller massa konstiga saker gör dom också. Som bivax, gummi och svällningsmedel.
Det finns även en varningstext om att överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt.
Jag undrar hur mycket överdriven konsumtion innebär. Men det lär väl märkas..

Nu ska jag kolla på Fråga Olle och sen ska jag sova.
Jag råkade nämligen i något svagt ögonblick lova mamma att gå ut med Fimpen imorgon.
Men så mutade hon mig med Olw-hjärtan också. Inte lätt att stå emot då inte.

Kommentarer
Postat av: Alex

älska "det okända" och liknande program. fanimej det bästa jag vet. på delad förstaplats med inredningsprogram

2008-03-12 @ 22:54:49
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0