.

Jävligt opepp att vakna med en trasig axel.Och ännu mer opepp att det fortsatt göra ont hela dagen.
Känns som om den varit ur led eller att den är av. Fast det vet ju inte jag, jag har aldrig varken brytit axeln, om man nu ens kan göra det, och ur led har den aldrig varit heller, så alltså vet jag inte hur det känns efter den varit ur led heller. Smart tjej. Ont gör det i vilket fall som helst och jag tycker synd om mig själv.

Imorgon klockan 11 åker jag till Stockholm. Jag dödar SJ om det blir förseningar eller fel på tåget.
Förra året när jag skulle till Stockholm tog det 9 jävla timmar att komma ner. Bland det värsta jag varit med om.

Nu ska jag dra på mig en mössa och gå ut på kvällspromenad med Fimpen.
Jag är inte så sugen. Det är kallt och halt. Och jag fryser redan nu.

Mina linser kom inte idag heller. Så nu hinner jag inte få dom innan jag åker ner till huvudstaden.
Fuck you Lens Way.. Eller vart jag nu beställde ifrån.
Linserna jag har i ögonen nu är gamla, torra och gör mig rödögd som en jävla kanin. Sjukt ostylish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0