.

Ovanligt pigg för att ha varit igång sedan klockan sex imorse.
La mig tolv, vaknade halv två, tre, halv fem och sedan sex när klockan ringde.
Lite störande, ja, men på något konstigt vis vaknade jag förhållandevis pigg och inte alls på mitt vanliga jag-hatar-världen-och-tänker-inte-säga-ett-ord-inom-den-närmsta-timmen-humör.

Missbedömde tiden det skulle ta att cykla till jobbet dock, så jag var där en kvart för tidigt. Sjukt onödigt.
Åtta uppfriskande minuter i mestadels nedförsbacke dit, och tio svettiga minuter i mestadels uppförsbacke hem.
Jag får passa mig så jag inte får någon slags kondition på kuppen!

Smet iväg 45 minuter tidigare från jobbet också så jag hann sova ute på gräsmattan en timme. N.i.c.e.
Till middag bjöd jag mig själv på pizza, snäll som jag är.

Tänkte bege mig ut till stugan imorgon efter jobbet eftersom min syster bara är hemma en vecka till.
Lite quality time kan alltid behövas.

Resterande delen av kvällen blir det nog ryggläge på soffan framför Project Runway följt av två avsnitt satc.
Sova, det kan man göra när man blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0