.

Jag har varit vaken sen sex imorse. Alltså sådär 18 timmar.
Det måste vara årets rekord tror jag. Eller åtminstone sommarens.
Sjukt deprimerande att jobba när det sånt jävla underbart väder ute. Och inte bara deprimerande faktiskt, utan helt enkelt olidligt också. Jag har varit en mysig, osminkad svettpöl hela dagen. Snygg så att säga.
Men jobbsällskapet var för dagen väldigt trevligt, så det gjorde det hela lite mer motiverande till att inte drabbas av plötslig magsjuka och måsta gå hem redan vid halv åtta.
Men nu kära vänner och bekanta ska jag gå och lägga mig så jag orkar kliva upp och lägga mig ute på gräsmattan och jobba på den ännu obefintliga brännan imorgon. Och på kvällen vaknas det ju kalas, och då måste man vara på topp.
Jag fyndade btw en svart ziphood och ett ljusgrå/vitt linne på JC idag. 280kr sparade jag. Och hade jag inte köpt något av det hade jag sparat 278kr. Och enligt min naturarmatte var det en bra deal.

Gonatt geeks.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag knäcker dig iaf, jag somnade 12 i förrgår vilket betyder att jag var vaken i 19 timmar! cool anna liksom.

2008-08-01 @ 16:44:01
URL: http://jonssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0