.

Jag fnissar för mig själv varje gång jag skriver lösenordet när jag loggar in på bloggen.
Det är vad man kan kalla klockrent, alternativt roligt, alternativt ett klassiskt påhitt av benice.

Ingen vet varför jag är vaken nu. Eller jo, det vet man visst det, om man bara skulle fråga.
Idag har jag varit på bio. Narnia. Den var helt okej. Inte direkt barnfilm längre, mer Sagan om Ringen möter Harry P.
Efter bion hade jag paus kan man säga (ni får ingen förklaring på den), och sen åkte jag till O och kollade på film där också.
Kommer inte ihåg vad den hette dock, kan ha varit Smoking Aces eller liknande. Den var lite bra, lite dålig, mycket rörig.
Sen sa jag att jag skulle åka hem, och efter en och en halv timme gjorde jag det också.

Och självklart var jag hungrig när jag kom hem, mitt allmäntillstånd, och passade på att se ett avsnitt av A la Emma medan jag intog fika. Så det är därför jag är vaken nu. Ni behövde inte ens fråga.

Men nu ska laget gå och dra täcket över sig och hoppas på att det är finväder imorgon så jag kan bättra på den obefintliga brännan.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0